tisdag 11 november 2008

Christmas



När det är mörkt alldeles för tidigt och orken rinner ur en, så är de ju alltid skönt att längta till något. Något som står mycket nära mitt hjärta och som får mig att känna mig alldeles varm inuti är ju Julen. Julen börjar inte den 24 december för mig, jag suger på karamellen så länge de går.

Nu är de 1 vecka kvar till Tjolöholms julmarknad, ska bli så mysigt. Det som gör julen för mig är det traditionella Är själv uppvuxen med en väldigt gammaldags jultradition. Tycker det är viktigt att hålla fast vid sådant som får en att må så bra. Jag och min sambo köpte ju nyligen hus i våras och ska bli riktigt roligt att få dekorera mitt eget hus. Jag har även bestämt mig för att göra egen glögg. Som sagt kan knappt vänta på att sätta igång och pyssla!

Ja har ju även mitt och mammas Värdshus att gå lös på med mina julfingrar!













































Inga kommentarer: