onsdag 26 maj 2010

100:e inlägget!!

Va passar då bättre än lite Bröllopsfeber!!



Jag vet inte om de är min ålder eller om de
är en slump, men jädrans vad folk
skaffar bebisar och gifter sig
på rullande band!
Vi andra som står utanför alla dessa vackra ramar får
istället drömma oss bort, låtsas och hoppas på
bättre tider ;)



Jag hade gärna svarat: JA på denna ljuvliga plats!

Finns många vackra skapelser
Tänk va mycket det är att tänka på ;)
  • ringar
  • vart man vill gifta sig
  • ev gäster
  • klänning & kostym
  • bukett
  • maten
Allt sånt, är ju roligt att fixa, medan männen ofta ser detta som en börda =)
Mina tankar om bröllop har förändrats mycket genom åren och kommer
säkert fortsätta så..
Men fokuset är ändå kärleken.
Men de är klart att jag vill gifta mig!
Men jag får fortsätta drömma, låtasas och hoppas på bättre tider...,

Inga kommentarer: