måndag 16 maj 2011

Urgh...





Är hemma.. i sängen, iklädd min one piece.

I lördags efter jobbet var jag bjuden hem till min far på kalas, hans fru Cia fyllde år.

Vi åt gott och umgicks, men kände redan tidigt på kvällen att ja inte va hundra.

Trodde de berodde på trötthet.

När vi åkte hem började illamåendet bli värre, tänkte att nog bara behövde sova.
Klockan 03.00 vakna jag av akut illamående och vistades vid toalettstolen några timmar framåt.


Fick sova några få tim innan de va da när att vakna. Åkte till jobbet med hopp om att må bättre när man kom in i vanliga rutiner.


Kände ganska fort att det inte var en bra ide.

Ville hellst gå dubbelvikt, nerverna i huden värkte óch ljud och rörelse runt omkring blev
till en plåga. Så visade snabbt vår grymma extrakille på jobbet hur man stänger och satte mig i bilen med foten på gaspedalen, bara en sak i huvudet. . Sängen!

Kom hem och sov ända till mannen i huset kom hem. Illamåendet va bättre men febern hade tilltagit. Sedan dess har de mest varit sömn, den mest effektiva medicinen ever!


Idag mår ja mycket bättre men är trött i hela kroppen.

Som tur va kunde min lilla ängel Emelie jobba för mig idag!

Nä nu lite krubb, magen kurrar och skriker =)

Hörs igen mina vänner!



Avslagen coca cola..yummie!

Massa kärlek Hanna

Inga kommentarer: