måndag 20 april 2009

Norrlandsbesök och repning med bandet




Andreas lirar gitarr

Jag och Jonathan

Trion!



Peter

Peter & Miriam

Miriam skriver i min gästbok innan dom åkte =(

Nu är redan helgen förbi. Gud va fort de går!

I fredags kom världens bästa vänner på besök!
Vi träffades första gången då dom var 1 år och jag var 2 år,
våra föräldrar är vänner så vi får tacka dom!
Sen har vi alltid haft någon slags kontakt. Miriam och Peter
är tvillingar och bor i Luleå så därför träffas vi sällan.
Jag och Peter har träffats nästan nån gång varje år men Miriam
hade jag inte träffat på 6 år tror ja!!! Så de var mycket roligt.
Vi skrattade mycke och pratade minnen och uppdateringar.
Sen åkte dom till Borås på kvällen till sin pappa som bor där
medan jag gick till Värdshuset för att repa med bandet som redan
kommit igång. De blev en sen natt med utsliten hals.

Vaknade på lördagen för att fortsätta repa, tanken var genrep
men den tanken var nog för god. Vi körde i alla fall igenom allt ,
nu är de hem och öva på egen hand.

Sen på eftermiddan åkte vi in till Davids bror och hans familj,
den minsta fyllde nämligen 1 år!!
Grattis Xander!
Dom hade fått det så fint i lägenheten och det var kul att se alla!
På lördag kvällen kom Miriam och Peter tillbaka, dom hade även
med sig sin pappa och storasyster.
Så jag, David, Jonathan, Miriam, Peter, Lennart, Anna, Pappa och Cia grillade
tillsammans på min altan.
Det var supermysigt!
Vi satt inkurade under mina limegröna filtar och njöt av god mat och dryck.

Tack alla för en fin helg!
Hoppas vi ses snart igen.


Glöm inte att anmäla er för evenemanget på fredag!!! endast 150kr för musik,konst och buffé!!!












MÅ väl / Hanna

Inga kommentarer: