tisdag 7 april 2009

Slakkline som medicin



Tjoooo!!!


Tokerier

Tokerier 2








Grillning och gemenskap





Igår vaknade jag ännu en dag med skärande ont i halsen. Min första tanke var- Spinningen!


Jag skulle ju ha spinningen ikväll, ringde runt till alla på gymet men ingen kunde.. Så till slut fick Marie rycka in.. och hon var inte riktigt frisk hon heller... trist.
Låg och vilade men kände att jag inte ville vara själv. Ringde därför bror, så skönt nu när han är ledig och hemma.


Tog på mig riktigt med halsduk o allt trots det fina vårvädret, så begav vi oss bakom mammas hus. Där finns det en björkskog som vi valde till vårt första slakklinemål.

De gick sådär, det var för tätt mellan träden och dumt underlag.

Vi gick därför ner mot havet, där hittade vi det perfekta avståndet.

Vi lekte och skojade ens stund innan jag kände att jag behövde åka hem.


Sedan på kvällen kom bror och Sandra över och vi grillade och drack ett glas vin tillsammans.
Tände en brasa och spelade fia med knuff, precis som i Thailand =)



Tack för en mysig dag!

Idag ska jag försöka bli frisk eftersom jag ska leda afron imorgon =)
Sen ska David åka ner till anderstorp för att testa sin mc för första gången.

Kanske åker med och fotar lite ;)

/ H



Inga kommentarer: