onsdag 14 oktober 2009

Höstpromenad

Höstdagarna är fantastiska!

De är klart att ja hellre stoppat ner mina fötter i varm sand, känt den ljumma vinden i mitt hår, känt lukten av diesel och ätit färsk frukt i frukost!

Men nu är de inte så!

Hösten har sin charm, och är estetiskt vacker!Så länge vi slipper regnet som öser ned från sidan så är det är fin tid.Måste lära mig mer på vår kamera!!! Har så många ideér och bilder i huvudet som ja inte får fram..grrrr.

Nu sitter jag på kontoret hemma, havet är alldeles blankt, gräset gnistrar av frost och färgskalorna är tusentals!!Har fortf ont i ryggen, haft de i några dagar nu.. ska lägga mig en stund på min Yantramatta.Ska på dop på lördag men vet inte vad jag ska ta på mig!!?? Har inget passande..Ska rota lite längre in i garderoben innan jag börjar leta i butikerna.

Må gott alla!

ps. Grattis Sara & Mathias till erat underverk! ds.





















Inga kommentarer: