torsdag 15 oktober 2009

Shopping!!!

Jag älskar att shoppa!

Va på Ikea igår, fanns inte så mycke mest gigantiska julsaker??
Jag är ett riktigt JUL freak! men julsaker i oktober?? NEJ!
Fattar dom inte att dom dödar all spänning och längtan!
De ska börja vid första advent tycker ja, då har man ca 1 månad av julmys.
Nu borde dom ju göra reklam för Halloween om något! jaja.. nog om de.

Som sagt jag älskar att shoppa!

Man kan förändra så mycket med bara någon liten pryl, de är kul!
Antingen om de är en ny top eller en ny kudde.
Synd att man är så förbannat fattig bara!!
Vi skulle verkligen behöva en ny soffa, tv, soffbord!!
Ska verkligen göra mitt bästa att spara pengar nu, trots min lilla inkomst.

Idag ska jag vara hemsk, jag ska fixa musfällan i källarn. Måste de nu.. de börjar bli kallt och dom vill inte längre hålla sig i källarn om man säger så!
Man känner sig som en hemsk människa.
Men när David berättade för mig att mössen äter sina egna ungar, kändes allting lite lättare.
Dom verkar ju inte vara riktigt friska dom där små smutsiga, bajsande gnagarna..

Kram Kram


Shopping i Goa

Inga kommentarer: