onsdag 30 juni 2010

Efter regn kommer ont i magen...

Min bästa!

Efter en ledig dag med blåst regn och städning,
är de dax för jobb igen.. vaknade imorse med
magkatarr som gnager.

Hoppas de ger sig under dagen.. har viktiga saker på
jobbet idag så jag kan inte vara hemma.

Min älskling hade en fantastisk kväll igår iaf =)

När han kom hem igår va han såå trött!
ja citerar:
David: De blåser perfekt, solen skiner.. och ja vill bara sova!
Är man trött då eller??
Jag: Nu tar du dina kitegrejer och drar och surfar och jag tar
min löparskor och går ut och joggar!

Annars kommer vi båda ångra oss.. vi bara gö`rt!

Han kom hem några timmar senare med ett leende
på läpparna och ont i hela kroppen =)
David: Bästa surfet sen i Brasilien!!
Antar att han inte ångra sig ;)

Jag säger som min gummimorsa: Man kan bara ångra de man INTE gör!

Ska vila nu och hoppas att min mage vill bli min vän innan jobbet drar igång.

Lots of Love

Inga kommentarer: