tisdag 1 juni 2010

Värme


Har varit ute på en härlig morgonpromenad!
Dofterna av värme, diesel och blommor för mina
tankar till varmara breddgrader.

Svensk sommar när den är som bäst är helt UNDERBAR!
Synd bara att den infinner sig max 3 veckor om året =(
Jag säger det igen!
Hade inte jag haft min familj och vänner
här i Svedje, hade jag inte varit kvar!
Tänk att varje morgon få gå sin promenad med solen som värmer
och fåglarna som kvittrar, det är va jag kallar livskvalitet.
Men nu ska vi inte inte bara prata om de man INTE har.
Jag har de ju faktiskt väldigt bra, och IDAG lyser solen över
Frillesås, och idag ska jag njuta av varje sekund.

Imorgon blir de jobb, både Gina och gymet.
________________________________________________

Ohhh.. de är så mycket jag vill ha nu!!

klänningar, jeansjacka, rosa converse,
svarta ballerina, bikini från HM, halmhatt, tatueringar och massa massa mer!!!
men nu blir de klippa gräset och vattna blommorna!

Inga kommentarer: