fredag 12 mars 2010

Fredagsmyyys


Tjabba la krabba, de va inte igår =)
Har inte riktigt känt någon lust att skriva på ett tag..
Har haft fullt upp med jobb och träning men har väl inte heller tagit mig den tiden.
Fick lite sug tillbaka efter att ha följt min bästa väns blogg http://sinsisters.blogg.se/
Hon ska dra iväg till L.A inom kort och uppleva massa spännande saker, så titta gärna in på hennes härliga rock godis ;)

Har varit riktigt dåligt med jobb denna veckan, vilket suger piiiiiiiiiiiiip
Känner att ja nästan klättrade på väggarna igår, tog min väska och drog till en kompis inne i kungsbacka. Det va skönt att få komma hemifrån en stund.

Va på min andra lpg behandling igår, riktigt skönt faktiskt. Men jag har ett antal kvar innan de visas något bra resultat, men ja håller tummarna för bakdelen =)
Blir tyvärr inga före och efter bilder här på bloggen..haha

Nu fredagsmys med kalvstek på gammalt vis och Ben & Jerry glass till dessert.. jag säger som Montazami - Mums!

Imorgon blir det att testa o springa för första gången sen i somras, får se hur de slutar..hehe
Ska ju springa kungsbackaloppet i slutet på April så då måste ja va i någorlunda form.


Dagens underskattade grej: Sällskapsresan filmerna, helt underbara


Ha de skönt i solen mina vänner!

Inga kommentarer: