fredag 19 mars 2010

Ledsna löparskor och Greklandsdrömmar!

Mina löparskor dom gråter



Dom ligger på sin dödsbädd och bara väntar på att jag ska säga farväl.
Började springa lite mer på allvar förra sommaren, hade nike+ skor, ipod nano och hela kitet.
Men började få ont i tossingarna.
Sprang ca 3-4 ggr veckan men rätt storkel på skorna men inte rätt storlek att springa i.
Jag kan säga så här, många naglar ville inte längre vara med och stack sin väg.
Vilket resulterade i smärta!
Är nu ett stort hål framme vid tån, den fick ju inte plats?

Så dax för ett par nya joggingskor helt enkelt, får hoppas budgeten håller för de =)
Vill gärna behålla mina naglar denna våren.


Så ett tips för alla er löparsugna själar, gå till löplabbet och fixa bra grejer som passar just dig!
____________________________________________________


Min Favorit plats








Idag kunde man önska sig bort härifrån. Vinden tjuter och regnet öser ner

Alla ha sitt ställe dit man gärna drömmer sig bort till då de känns lite extra tungt.

Mitt drömställe är Grekland!

Kom hem sent igår efter att ha jobbat på gymet, då hade D handlat god salllad med fetaost, oliver, rödlök. Till de åt vi grillad kyckling och färskt olivbröd.. Möms!
Efter redan första tuggan är jag tillbaka på någon mysig taverna med tända ljus och mysig musik i bakrunden...åhhh

Ska verkligen börja spara pengar så vi kommer iväg 2 veckor i slutet på aug..längtar!

En lustig grej som jag tänkt på många gånger är att, många har sagt till mig att när dom åker på semester med sin älskling blir de kaos! "ska vi va med varann dygnet runt i 14 dagar" !!!
Med oss är det raka motsatsen, vi har de underbart och allt flyter på som aldri förr..
Inga problem, och umgås de älskar vi ju! Sen är vi nog rätt bra på att vara "själva" i varandras sällskap., de är nog viktigt.

Trevlig fredagkväll

Här blir det hemlagad pizza och Solsidan, såklart ;)

Hanna

1 kommentar:

KLARA LAVENDEL sa...

Hahahaha...vad skoj du skriver!!! Skorna...jag skulle vilja hjälpa dig där. Och med mycket annat som du strävar efter så tappert! Love You! Mamma