måndag 29 mars 2010

Fröken Kyrkråtta var mitt namn


Livet är idag mindre njutbart..
De brukar ju sägas att kyrkråttan är den mest fattiga, denna månaden heter råttan Hanna.
Idag är de den 29 mars och plånboken är lika tom som Davids Coca cola flaska =(
Min budget gick precis ihop om ja håller in på bensinen en aning.. inte ett öre över till nöje!

Fast de är ju inte riktigt sant...

Gör ju mina LPG behandlingar, de är ju ett nöje...typ, dom har jag ju betalat i förskott..
De värsta är nog att ja nog måste ha 4 extra behandlingar.. som de känns nu.

Ska helt enkelt sköta mig till 110%
med mat och träning så man får någon belöning
i dessa knapra tider.

Måste nog kolla mer intensivt efter annat jobb,.,, så här kan man ju inte ha de!
Vi som så gärna skulle vilja börja bygga ut vårat hus!!
60 kvm till plus stor altan.. MÖMS!
Men de kommer... bara ett fast jobb först!
______________________________________________

Känns väl helknäppt tycker ni att kolla på resor i dessa fattiga tider men de sista som överger en människa är ju hoppet.. de kör ja på!
Min hopp är iaf att få dra iväg till Grekland 2 v i slutet på sommarn...
Blir ju en sistaminuten isf.. men har lite funderingar på att bara ta en flygstol.
Varje gång ja varit där vid den tiden verkar de ju finnas rum..
hade vart spännande och lite mer friare =)

Nu ska jag dricka mitt glas med morgonvatten och ta på mig mössa och stövlar,
för nu ska rumpan väck!
Promenix längs havet,med natur och den friska luften som bonus =)

Mina nära och kära, locka mig inte med feta såser och glass!!
För nu jävlar!

Ps. Tanning produkten jag skrev om i ett tidigare inlägg är testad. Man får en fin brun färg men den torkar snabbt så man får smörja på den hyffsat snabbt, hellst i dagsljus för att undvika ränder.. luktade ingenting = stort plus! Ds.


Ni hittar den på http://www.eleven.se/

Hörs igen mina vänner!

Hanna

Inga kommentarer: