söndag 18 april 2010

Baby is Home!!

Pga vulkanutbrottet på Island har väl ingen undgått att många flyg blivit inställda.
Röken innehåller små partiklar som kan få motorerna att stanna.
Så D fick ta båt istället som tog 16 tim.. stackarn, sen va de tåg från Sthlm.
Men nu är han hemma, utan skrubbsår ;)

Idag är det byte av däck och försök av laging på D bil.

Gjorde förresten cremé brule igår... såååå gott! bästa desserten ever!


Idag är det söndag!
Sista dagen på v.2 i mitt löparprogram.

Idag är målet 5km.

Ska ta med mig joggingskorna till Onsala och testa mina vingar där.
Imorgon börjar v.3 program som är lite tuffare.
Kungsbacka lopppet som jag skulle ha sprungit nästa vecka blir inte av.
Skulle sprungit med några vänner från Gina men men...

Så nu sattsar jag på Vårruset 10 Maj!! Känns som ett bra mål!

Hoppas nu på en mysig kväll med D, god mat och ett glas vin.. MÖMS!

Inga kommentarer: