måndag 19 april 2010

INDOOR WALKING



Idag ska jag fila lite på mitt indoor pass, byta nån låt mm.
Kommer har många pass på gymet nu framöver, de ska bli jättekul!

Har ni inte testat -Indoor walking- , GÖR DE!!

De är som man blandar aerobic och spinning i samma pass!
______________________________________________
SAKNAR VÄRDSHUSET



Känns konstigt att inte börja fixa på Värdshuset nu när våren är på ingång...
Vissa delar är klart skönt att slippa men mkt saknar man, att inte få jobba med mamma är riktigt tråkigt. Vi hade rätt kul emellanåt ;)

Vi skrattade, städade, tränade och delade de mesta ihop.

Hörs igen!

1 kommentar:

KLARA LAVENDEL sa...

Tack för de orden vännen min! För jag trodde jag var ensam om att sakna! Jag väljer att inte tänka utan bara jobba med det jag nu har. Men, om vi börjar prata i soffan om olika saker från Värdshuset, så kommer lätt tårarna. Men...vad göra?? Ett gott minne för livet antar jag. Fin blogg du har förresten. Du är riktigt duktig på att skriva får jag säja. Mamman