onsdag 14 april 2010

Saknar mitt långa hår!!!

Här är jag med mina lovely extensions!!!

Nu får du allt ta och växa lite!!
Klart du är längre sen i höstas men guuud va lång tid de tar!

Tog ut mina extensions i julas för att låta håret vila och jag inbillar mig att de växer fortare då.
Varför klippte jag mig?? Otroligt korkat.. men men..

Såg ju en tjej som va skitsnygg i de, tänkte så vill ja me se ut... glömde bara att ja har astjockt hår och att jag mer såg ut som en ful lampskärm än en modern snygg tjej.

Mina extensions blev min räddning!

Men nästa sommar då jäklar är mitt hår långt och mina egna lockar ska få sin fulla frihet!

Idag drog D till estaland med jobbet.. jag fokuserar på min löpning och passa på att vara i solen så mycket som möjligt! Älskar våren men de gör mig ännu mera sugen på SOMMAR!!

Morgonpromenader i korta shorts och linne *gilla*

Har förresten köpt mig en extensions lugg! Så jävla grymt!
Slipper jag klippa lugg och ångra mig..
Fick dock helt fel färg. så jag ska skicka efter en ny mera åt guldblond.
Den som landa i brevlådan va platina och såg ut som en vit plupp i pannan.. usch
(Bild kommer när jag fått hem den nya)

Njut nu i solen!

Inga kommentarer: