lördag 21 mars 2009

Everything back to normal =)

Igår kl:18.45 klev dom ut ur portarna på landvetter.
Mamma som inte träffat sin son på 6 månader var lyckligast i världen!
Vi satte oss i bilen och begav oss mot Frillesås. Vi hade ju fixat lite suprices
till dom som vi hoppades skulle gå i lås.
Medan jag,per och mamma hämtade dom på flygplatsen var Pappa, Cia, Andreas och David på lugnet (Jontes hus heter så ;)
Där blåste dom upp ca 300 ballonger och förberedde champagne och jordgubbar.
När vi rullade in mot Frillesås bad Jonte att få se havet innan vi skulle åka till mamma, vilket han trodde vi skulle göra ;)
Då sa mamma:
-Då är de väl lika bra att vi lämnar av ert bagage då vi ändå kör förbi.
Och de gjorde vi. När Jonte väl fått upp dörren börjar han känna ett motstånd, i gläntan av dörren skådar han ballonger från golv till tak!
Han stängde dörren, tittade på mig och Sandra och sa:
-De är massa ballonger???!!!
Vi öppnade upp och ut genom dörren flyger 300 ballonger!!
Bakom står gänger och skriker:
VÄLKOMNA HEM!!!

Suprise suprise brorsan =)
Vi hade de jättemysigt... drack champagne och kramades.
Sedan gick vi till mamma och åt god lax som thainissarna hade beställt. Men sen va alla helt färdiga, både mentalt och fysiskt.
Vi bestämde oss för att fortsätta dagen efter istället.

Så idag ska vi fira mammas födelsedag, hon fyller egentligen imorgon men då ska ju jag och David på Laleh konserten =) YIIIPIIEE!!!
Vilken härlig helg detta blev!
Nu ska jag vika tvätt, göra mig iårdning och gå en frisk promenad.

Hoppas ni alla får en härlig lördag tillsammans med nån ni tycker om! ;)

Kommentera gärna mina inlägg eller skriv bara en rad.

Love / H


Jonte och mamma på landvetter.

Inga kommentarer: