tisdag 31 mars 2009

Tisdag

Idag har det varit en händelserik dag. Vaknade 05.30 för att duscha och klä på mig. Jag jobbar på Dagis denna veckan och skulle öppna idag kl 07.00
Allt flöt på bra och de va roligt att leka med alla barnen =)
Kl 13.45 begav jag mig till en anställnings intervju ang ett jobb jag sökt och gärna skulle vilja jobba med. Det kändes bra, och de va bra att få veta mer detaljer kring tjänsten osv.
Sedan åkte jag och hämtade mamma som hade slutat jobba på sitt dagis och ville hem fort.. hon va trött och hade ont i ryggen.. stackars mamma.
Tanken va nu att jag skulle testa på vår nya löparbana här i byn men kom på att jag lovat lite nya steg på mitt afro pass imorgon kväll.
Så de va på med rytmerna och börja spåna....
Är nu klar med 1 block = 4 st 8 takter
Nu ska jag plocka iårdning hemma för snart kommer David hem och vi ska laga lasagne..mmm ;)

Bilder på hårförlängingen kommer, har inte hunnit ta något bra än men de kommer..
Är jättenöjd iaf =)
Tack Hanna!

Måste bara få uttrycka min LYCKA, klockan är snart halv åtta på kvällen och det är ljust ute!!!!
Helt Underbart!!

Må gott i solen / Hanna

Inga kommentarer: