måndag 18 maj 2009

Bloggtävling!!


Hej på er!


Igår var vi ju på kalas för min bonusmamma Cia. Vi åt pappas goda thaimat och hembakad chokladkaka med bär och glass...mmm
Några goda glas vin slank ner med ;)

Bloggfamiljen.se som jag tidigare berättat om, har haft en tävling där 4 tjejer kan vinna en riktig tjej dag tillsammans i Sthlm. Det verkade hur kul som hellst så jag samlade ihop 3 av mina närmaste tjejvänner. Linnea som varit min bästa vän i över 10 år, min underbara svägerska Sandra och min varmhjärtade bonusmamma Cia förstås.

Vi är ett härligt gäng som har kul ihop och som alla uppskattar tjejiga ting ;)

Tävlingen gick ut på att man skulle forma en bokstav som är med i ordet bloggfamiljen där alla 4 är med. Vi hade så roligt!

Våra män var med och hjälpte oss, och tillslut efter många skisser,ideér och blåmärken, satt den!Vi valde bokstaven O, kommer lägga ut den berömda bilden senare =)

Idag har jag umgåtts med Sandra, och haft mina vanliga pass på gymet.
Nu är de film i sängen innan klockan ringer 06.00 imorgon.
Imorgon är det ny matmässa, denna gång på svenska mässan.

Berättar mera imorgon.

Många hjärtekramar
Hanna


Inga kommentarer: