söndag 31 maj 2009

Måndag morron!!!


Happytimes in Thailand


Vakna till småfåglarna som sjön utanför mitt vidöppna fönster, för gud va varmt det var inatt!
Vaknade hastigt av en tryckande hetta i sovrummet.... Panik!
Nu är det bättre, har förberett alla rum med neddragning av persienner mm,. ( vet ej hur de stavas)
Men klaga det gör jag inte! Önskar bara att de håller sig till imorgon då jag är ledig. Har ju jobbat hela helgen, det har varit mycke folk på Värdshuset vilket är Jättekul!
Idag väntar en busslas på 50p. sen träning ikväll,..Tjooo!



Sprang förresten 5 km i den tropiska hettan i lördags, de va en upplevelse. Folk jag sprang förbi undra om jag va riktig i huvudet?? hehe... men de gick bra,hade varit perfekt med ett dopp i de blå =) om jag inte hade bråttom till jobbet då..hehe



Har varit hos tandläkarn me...suck! Tycker jag sköter mig bra men någon i min släkt är ansvarig för att min saliv eller något i gensammansättningen inte är helt ok!


Får hål hur lätt som hellst.. och de har inte jag råd me!!!!

Därför nya rutiner:



  1. har slängt min gamla tandborste och börjat använda min rosa eltandborste, sakta på varje tand.

  2. Använder numera tandtråd varje morgon och kväll.

  3. Sköljer till sist med flourskölj.


Ska införskaffa mig en tungskrapa oxå, har alltid borstat min tunga men de går ju inte med en eltandborste!!! Visste ni att dom flesta bakterierna sitter i tungan! Nog om mina tänder =)

Hoppas på lite sol på kinderna ida =)
Kanske skriver lite ikväll...
Ha en fin dag alla kära


Hanna

Inga kommentarer: