lördag 16 maj 2009

Long time ago


Dagens kalastjej! Cia till vänster med sin kompis Rut till höger.


Music


Jag, Jonte, Martin och Andreas innan spelning

Tjena mittbFetena!

Nu va det snart en månad sedan jag var här och skrev av mig.

En kort uppdatering-


  • Vi har fällt massvis med tallar, enar och sly på vår tomt, eldat i tunna med diverse skador och gjort en ny köksträdgård bland vinbärsbuskarna. Underbart!

  • Jobbat mycket på gymet, så roligt och trivs jättebra! blir tufft nu när jag inte kommer ha pass i sommar, blir lätt att man skiter att åka in då.

  • Haft 2 musikkvällar på Värdshuset som var jättelyckade med härliga människor. Har även hunnit med 2 konferenser...

  • David har tagit lastbilskort!!! Tjoo! Han är en begåvning.

  • Linnea har hjälpt mig att sätta i fler extensions och jag satte i på henne.. blev fint =)

  • Min bästa vän Hanna har åkt till Usa med sin syster för att leva livet med skådespelare och rockartister =) saknar henne mycke!!
  • Har även gått ner 5 cm på låren... hehe kul!


    Ska försöka skriva här lite oftare nu. Förresten läser jag Hannah & Magdalena Gaafs bloggar på bloggfamiljen.se varje dag! Dom verkar vara så varma och jordnära människor.
Så gå gärna in där ;)

Ikväll blir det kalas!!! Cia, min gummimorsa fyller år!! Hipp hipp hurra!!!
Håller även tummarna för David polare Mattias som fortsätter sina tävlingar på Falkenbergs motorbana, en riktig talang!
Love & peace
/ H

Inga kommentarer: