tisdag 19 maj 2009

Interfood mässa i Götet


Jag och mina fina röda skor


En mega stor ost från Almnäs gårdar.. mmm


Snygg soff/fåtölj


från andra sidan ;)


Fin blomma som hade en tår på sitt blad imorse...
Hej!

Idag har jag och mamma varit på mässa i stan. Det var roligt som vanligt!
Men vi åt på tok för mkt!!
Alla bjuder på en liten bit här och en liten bit där...
Sen åt vi en jättegod grillbuffé...mumma
Sen åkte vi till gymet.. mamma var med på mitt pass idag =)
Sen körde Marie slut på mig på powerplaten..hehe.. de va ett tag sen.
Nu är jag nyduschad och sitter och myser i sängen...
Är alldeles pirrig i kroppen, klockan 22.oo idag får man reda på vem som vunnit den där tävlingen jag berättade om igår.. Jag som aldrig vunnit något i mitt liv borde ju egentligen inte vara särskilt nervös....suck... men ändå så hoppas man så innerligt!!
Skriver imorgon om hur det gick.

Sov så gott alla underbara
Hanna

Inga kommentarer: