onsdag 27 maj 2009

Dagens inlägg

Igår hade jag mitt sista Afropass på gymet. Nästa vecka börjar sommarschemat och jag kommer ha fullt upp på Värdshuset 7 dagar i veckan. Tråkigt men jag hoppas jag hinner att träna lite själv i alla fall. Efter mitt pass kom en kvinna fram och lämnade denna fina blomman till mig!
Blev jätteglad! Hon sa att hoppades att jag skulle komma tillbaka till hösten och tackade för bra pass! De gjorde hela min kväll, tänk va lite uppskattning kan göra.
Så tänk på det allihopa, visa uppskattning för någon som ni tycker om eller någon ni tycker gör något bra. Gå inte och håll inne på sånt, folk behöver höra att dom är bra!






Här kommer lite bilder från Söndagens cykelfärd där jag och kompisen Linnea cyklade Lygnen runt, 5 mil.












Bara 3,5 mil kvar..puuh =)

Hörs igen mina vänner!
Hanna

Inga kommentarer: