torsdag 16 juli 2009

24 år har gått!

Nu är ledigheten slut, jobbar igen ikväll. Jobbigt att få nudda vid ledighet och vila och sen gå tillbaka. En sak är säker 1 ½ dag räcker inte!
Men det är bara att bita i dt sura äpplet och hoppas på bättre tider, de är ju inte så att jag aldrig gjort det förut.
Har haft några underbara dagar tillsammans med familjen!
Började med en grillkväll med lekar och skratt i Skummeslöv, där vårat sommarhus ligger.
Sen fick jag åka tillbaka till jobbet för att jag jobba lunch, sen var det snabbt hem, byta till rena kläder och i i bilen igen, denna gång mot Smögen/Kungshamn.
Vi kom fram till Präsgården på kvällen där vi skulle bo.
Vi tog "Zita" båten till Smögenbryggan och åt räkor och drack vin.
Dagen efter blev det mys i Smögen med glass och promenad.
Kom hem till Pappa på kvällen och då va även David me =)
Drack Champagne och åt rosa prinsesstårta!
Fick ett pumpset av pappa, så nu ska det byggas muskler =)

Må väl
Hanna


SKUMMESLÖV


Röda små pärlor



Jonte ger oss rytmer








Jag på stranden


Linnea, Jag och sandra
SMÖGEN/KUNGSHAMN



Jag på bryggan


"Ninen" fick oxå följa med!






Andreas utanför Prästgården


Cia och Pappa njuter av frukosten

Inga kommentarer: