torsdag 2 juli 2009

De va inte igår!

Tja Hunks and Babes!

Är inte den flitigaste bloggaren just nu. Jobbar alldeles för mycke och har sovit alldeles för lite det senaste. Börjar få in en hyffsad rytmn nu men den kommer förmodligen att rubbas nu när den riktiga industri semestern sätter igång nästa vecka.
Har tagit oss förbi 2 underbara bröllop på Värdshuset och vår första musikkväll har premiär ikväll!

Nästa vecka ska jag springa Varbergs loppet, ska bli en kul utmaning. Får se om ökenhettan håller i sig tills dess.
Sen ska jag och David gå och lyssna på Laleh på Majas i Varberg den 12:e, ska bli riktigt Nice!
Sen den 13:e är de kära Skummeslöv som gäller, för alla nära och kära.
Vi ska ha grillfest med knytis och roliga lekar =)
Sen fyller jag 24 den 15:e, ingen aning vad som händer då.
Hade tänkt dra till smögen men David kör lastbil den veckan och börjar sent på natten och jobba. Och ingen födelsedag utan min Baby!

Tycker förresten det är riktigt tragiskt med M.J bortgång. Det har påvekat mig och jag önskar allt gott och all kärlek till hans barn!

Här kommer lite bilder från min morgonpromenad!












Två av mina sommar favoriter!


Vita converse, nya tjejmodellen-alltid en favorit!

Armband från Oxxo, me like!


Ha de gott i värmen mina vänner!
Hanna

1 kommentar:

Veralena sa...

Fin blogg Hanna och otroligt fina bilder!!
Kram Veralena