torsdag 9 juli 2009

Grillmys och Mega suprise!!

I onsdags kväll var vi bjudna till Peter & Natalie. Det blev grillning, trevligt sällskap, myggor och några glas rött =)


Mr. Sune


David



Mys



Suprise!!

Igår kväll när jag jobbade på Värdshuset, klockan var snart stängning, jag var trött och kände att allt gick emot mig-------men då!---------

In kommer Bror, Sandra och Baby, dom ser lite halvt skumma och misstänksamma ut..hmmDom kramar om mig och säger Grattis!

Jag som inte fyller år förrän på onsdag!Dom har 2 presenter med sig, Spänningen är olidlig!Dom har lyckas lura mig totalt, hade ingen aning. Dom har nämligen köpt en ny Ipod nano -RÖD- och ett sportkit från nikeplus som kopplas in till ipod och skor. Den mäter hur fort och hur långt jag springer.Har lånat Sandras ett bra tag nu, så nu har jag min egen nu när Varbergsloppet är på sin ingång. Är så Lycklig.

Tusen tack mina nära!!

Vad kan de va???

Åhhh...



My Precious!


Love you

Hanna

Inga kommentarer: