lördag 11 juli 2009

Det händer så mycke hela tiden, hinner knappt blinka.
Är så trött nu, ont i huvudet och magen, känns som jag druckit en flaska whiskey fast jag istället har jobbat och tränat och bla bla bla.. istället för att vila.
Väntar på bättre tider.
I fredags hade vi musikkväll med Erik Frennberg och Marcus Hultberg!
En kanonsuccé! Vi hade säkert runt 200 gäster den kvällen, så roligt!
Alla dansade och hade de trevligt. Tack killar!
Igår vaknade jag 08:00 efter att ha jobbat till 02.30 kvällen innan och skulle byta om för Varbergsloppet, inte med dom bästa förutsättningarna.
Jag gjorde de iaf, kom i mål på 1 tim och 2 min. Inte nöjd men alla saker hände - fick knyta skorna mitt i loppet, fick håll, blev kissnödig - you name it! Plus att de va skitjobbigt!!
Men bättre lycka nästa gång som man säger, är ändå glad att jag genomförde de.
Sen på kvällen hade vi räkafton på Värdshuset, vi i bandet spelade några låtar för lite backround music som slutade i öppen scen med bl a Tomas ledin, M.J och Json Mras.
Riktigt trevligt!
Nu ska till Värdshuseta och ha frukost och baka tårtot till doplunchen vi ska ha idag.
Söndagsmiddag mellan 13-16, Välkomna!
Sen Lalehkonsert på Majas ikväll!! Längtar och hoppas jag inte somnar ;)

Hanna

Fredags kväll



Jag och David


Tjejer i baren, mamma, jag & Louise


Varbergsloppet




Efter loppet


Någonstans där är vi!



sandra

Räkafton med spontanmusic


Oskar lirar


Partytrix av systrarna Ruuing


Baby


Me whit Bred =)













Inga kommentarer: