onsdag 22 juli 2009

Röda dagar

Inhandlat mig ett par snygga boots från catepillar. Passar till allt!
Skulle bara behöva en "Sally" som kunde gå in dom åt mig ;)





Är ledig på förmiddagen idag, ska förbi Christina och få pussa på hennes nyfödda underverk Thea!! Ska bli mys att få träffa lilla Ebbisen me ;)

För övrigt är jag astrött, men måste städa mitt hem, trivs inte annars!
Är i dom där underbara dagarna innan dom röda dagarna börjar, då livet känns underbart, hyn är fantastisk och magen är superplatt! BLÄ!

Imorgon kommer min mysmormor och hälsar på, vi ska fira min födelsedag tillsammans med mamma för vi har inte hunnit de än pga att vi jobbar jämt ;)
Ska bli mys de!

Räknar ner mina dagar nu, 24 dagar kvar till semster eller vad man nu ska kalla de!
1 vecka med baby och några dagar ska jag ta bilen själv och hälsa på vänner & familj =)

På Måndag ska jag och Hanna träffas, de blir mat, vin och tjöt på menyn.

Må väl
Hanna

1 kommentar:

Cilan sa...

Hej gumman!

De är så snygga!!! Oh, vad jag skulle vilja ha sådana. Nu ska vi snrat ut och springa ihop.

Kram Cia