lördag 4 juli 2009

Räkafton!


Ikväll är det Räkafton på Värdshuset!
Vaknade idag av att det var alldeles för varmt!
Drabbades av panik!
Flög upp ur sängen som värsta Ferdinand.

Så nu har jag varit och köpt mer panrich till ikväll och tagit mig en kall dusch, gott.
Ska ta mig ner till beachen och njuta innan jag börjar jobba.
Ska försöka mig på att springa lite idag me, snart är ju Varbergsloppet och jag har inte hunnit träna den senaste veckan.
Här kommer lite bilder från gårdagens musikkväll!



Kom och ät räkor hos oss ikväll! Öppet 18-22! premiärpris 98,-!


Detta är innan jobbet, var nere i rågelund med Älsklingen och kände på vattnet =)


Gladjazz bandet Spirit of new orleans!


Välkomna!


Mamma fixar!











Hörde att imorgon kommer regnet, ska ut och suga in så mycket sol jag kan!




Tack och hej leverpastej!

Hanna

Inga kommentarer: