onsdag 29 juli 2009

Myrornas krig



Kom hem nyss från jobbet. Har nog egentligen hur mycket som hellst att skriva men jag är bara så fruktansvärt trött! Ska byta om till mysisar och krypa ner under täcket.
Har en liten fågel som pickar i huvudet eller snarare en ÖRN - du borde ut och röra på dig -
Får se om energin springer på mig eller om de bara blir vandringen mellan soffan och sängen som blir min dagsmotion idag.


Jag och Cia pigga som mörtar!

Igår började dagen bättre, 4km löpning tidigt på morgonen med pappa och Cia =)
Fick nytt rekord på 4.52 p/km
Sen var det hem och duscha och åka till jobbet. Lunch mellan 13-16! YIIPPIE!
Min babyoch Hanna
Efter jag slutat på jobbet åkte jag hem och städade lite snabbt, hällde upp ett glas vin och satte mig i solen.. de va härligt!
Sen komma Hanna på besök, vi åt och drack och tjöta så tiden sprang iväg som vanligt.
Hann inte med hälften vad vi hade tänkt.
Fick jättefinapresenter av Hanna!! TACK!
Lever länge på den posetiva energi som hon ger =)

Hanna

Inga kommentarer: