måndag 6 juli 2009

Ledsen




Godmorgon

Ska snart ut och springa, inte så långt denna gång, bara för att hålla musklerna och kroppen igång. Hinner aldrig åka in till gymet nu så de blir mycke löpning hemma och magövningar framför tv:n ;)

Måste bara lätta mitt hjärta..

Häromdagen blev jag väldigt besviken och ledsen på några som står riktigt nära mig..
Vill inte ta upp de här vad de gäller men trots att de gått några dagar ( vi har ifs inte pratat om de alls)
så går jag runt med en klump i magen. Känner mig åsidosatt och oviktig.

Känns jobbigt att umgås med alla igen... kanske skulle bli bättre om man prata om de?? eller så blir det bara värre, "för att jag gör en höna av en fjäder".

Nog om de.

Har lunchöppet på VH idag 13-16, får se om någon kommer i detta väder?

Nä nu ska löparskorna på och dax för lite terapi - frisk luft, rensa tanken, fokus´!

Ha en fin dag mina vänner!


1 kommentar:

hanna sa...

Gör ont i mig att höra att du är ledsen gumman! Hoppas allt löser sig till det bästa, det brukar det ju göra i slutändan. Kramar till dig!!